עסק המשתמש בשירות מענה אנושי לעסקים, נותן ללקוחות שלו לא רק מענה איכותי ומקצועי, אלא גם מענה מהיר. מרבית הלקוחות שממתינים זמן רב למענה, כבר התרשמו לרעה בזמן ההמתנה, לכן שירות לקוחות איכותי נמדד קודם כל בזמן המתנת הלקוחות ובאופן המענה כבר בשיחה הראשונה.
משאבים רבים בעסקים גדולים וקטנים מושקעים בשיווק ופרסום, אך מה שווה איכות הפרסום אם השיחה כלל לא הגיעה אליכם? מענה טלפוני לעסקים בעצם מספק לכם את הפתרון של הקמת מוקד טלפוני לקמפיינים שלכם, רק ללא העלות הגבוהה הכרוכה בהעסקת כוח אדם איכותי, הכשרתו, והשקעה במערכת טלפוניה מתאימה.
אנחנו יכולים להגיד לך שטכנולוגיה חדישה, מוקד טלפוני, מענה קולי אנושי במגוון שפות, זמינות 24/7 ועוד ישדרגו לך את שירות הלקוחות בעסק ויגדילו את הרווחים שלך!
אבל זה כבר ברור מאליו, כי כשהלקוחות שלך רוצים ליצור איתך קשר, לא תמיד אתה פנוי לקבל אותם. וכשהלקוחות שלך צריכים תשובה מיידית, לא תמיד תוכל לספק להם אותם. וכשהמזכירה שלך איננה פנויה, וכשאתה יוצא לפגישות – מישהו צריך לגבות אותך.
|