הרעיון העסקי של מיט נייט מבוסס על קונספט קמעונאי ממותג שמתאר רשת מזון מהיר בסגנון " בר בשר" בתפריט עם ערך קולינרי גבוה, אוירה צעירה וקלילה, מחירים שפויים והקפדה על פרטים בכל הקשור למרכיבי התפריט, לשירות האיכותי, לאסתטיקה ולנוחות המקסימלית של קהלי מטרה נטולי זמן.
המגוון איכותי, כוח אדם רזה ,הכנה במקום, כאשר מנהלי ועובדי החברה הם המפעילים עם קשר אישי ,עמוק ואינטימי מול הצרכן.
הקונספט מבוסס מיקום באזורי בילוי, בסביבה עסקית של מסחר ומשרדים וסביבת מגורים מתפתחת.
הרציונל בפיתוח הקונספט מתאר קהלי מטרה נטולי זמן, מחירים שפויים , תמורה מלאה לכסף, שירות מהיר, נוח לצריכה בכל שעות היום והלילה ,ארוחה טעימה , מאוזנת, שובע מלא, מגוון רחב של טעמים, פתרון לארוחה במחיר סביר ודרך חדשה וכיפית לצריכת בשר .
|